2. dubna 2013

Teaser Tuesday (2)

O co jde:
  • Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
  • Otevři ji na náhodné stránce.
  • Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
  • NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
  • Sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci tuhle knihu přidat do své “to-read” záložky
____________________________________________________

Moc díky za bonbóny.

Ani ve snu tu dobrou ženskou nenapadlo, že jednou ráno, když mi pokroucený žaludek (důsledek mé snahy vylepšit její omáčky) nedovolil doprovodit ji do kostela, jsem ji podvedl s Lolinou punčoškou.

Vladimir Nabukov
Lolita
strana 96

Po dlouhém váhání a škrtání jsem ze svého seznamu povinné četby k maturitě vyškrtla Dekameron a místo něj tedy vepsala Lolitu, kterou jsem si zrovna přinesla z knihovny. Sice je to určitě lepší, ale žádnej top to teda taky není. Docela jsem se na ni těšila (po tom, co byla furt zamluvená a potom, co nám v semináři pustili film), ale nakonec... to nevím, nevím. Očekávám zlom (každou minutou. Díky za spoilery, má milá učitelko anglického semináře) a docela se na něj těším. Pak by to totiž mohlo být fajn...

0 komentářů:

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by