9. října 2013

Liebster Award - 10 věcí, co jste určitě (ne)věděli!

Tag, který v poslední době koluje blogovým světem (a nebo se mi zase je něco zdá a vlastně vůbec nekoluje a já ho jen všude vidím.) (a nebo ho vůbec nevidím a mám halucinace) (a měla bych přestat s touhle svojí samomluvou). Každopádně - abych se dostala k jádru věci - byla jsem nominována (od Tiw) k tomu, abych řekla něco málo o sobě a dozvěděla se něco víc o svých čtenářích. Doufám, že VyVolení se neleknou toho, že jsou vyvolení a budou v tomhle vypovídání se pokračovat :)


Pravidla

  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat. 
  • Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
  • Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly. 


10 faktů o mě 

  • sportovně šermuji se šavlí
  • hrozně nemám ráda němčinu a to i přesto, že jsem ji měla čtyři roky na střední a hodlá mě strašit ještě další dva roky na vysoké
  • miluju seriály (i když v poslední době už ne tolik, jako dřív)
  • maturovala jsem z výtvarné výchovy
  • bojím se létat letadlem (i když jsem zjistila, že mi nejhůř dělají vzlety a přistání)
  • můj sportovní idol je Jaromír Jágr
  • jsem Sokol a loni jsem cvičila v Praze na všesokolském sletě (a na tom minulém jsem byla taky)
  • bojím se nemocnic
  • mám silné dioptrie
  • stále mám ještě pocit, že neumím s bloggerem


Otázky od Tiw:

Jaké knihy nejraději čteš?
To je těžké, protože ještě stále nemám vyhraděný knižní vkus a velmi zjednodušeně by se dalo říct, že čtu všechno, co se mi dostane do ruky. Nejvíc mám ale ráda… ty jo, to je fakt těžký, protože já doopravdy nevím :D

Která kniha ti doslova vyrazila dech? Proč?
Pokud zalovím hodně v paměti, asi se uchýlím ke komixu Maus. Je to prostě skvělý příběh zpracovaný takovou zvláštní, syrovou formou, že vám prostě vyrazí dech. Další knížky, co mi pak vyrazily dech byly překvapivě ty, co jsem četla k maturitě – Sophiina volba a 1984. A dnes mě dusí Dějiny starověkého Egypta, které mi sice nevyrazili dech, ale mám pocit, že mi ho vyrazí u zkoušky :D

Kdyby si mohl/a změnit jednu věc ve svém životě, co by to bylo?
Chtěla bych chodit na jinou základní školu. Nebo aspoň někam jinam na druhý stupeň.

Myslíš, že elektronické knihy někdy nahradí ty papírové?
Doufám, že ne.

Bez jaké věci si nedokážeš představit svůj život?
Jenom jedné? Já si nedokážu představit svůj život hlavně bez svého přítele, bez své rodiny, a bez své postele, která mě každý večer očekává doma s otevřenou náručí.

Kdyby si měl/a možnost studovat v Bradavicích, do jaké koleje bys chtěl/a patřit?
To je mi úplně jedno. I když je to zvláštní, nikdy jsem nepropadal šílenství kolem Harryho Pottera.

Ve kterém knižním světě bys chtěl/a žít? Proč?
Pátrám v paměti, pátrám v paměti. Asi bych si vyměnila život s Annou z Polibku pro Annu, protože prostě Paříž.

Jaký je tvůj nejhorší zlozvyk? (Který ti nejvíc vadí?)
Že všude a vždycky chodím pozdě. Sice to moc nevadí lidem, kteří mě znají, protože s tím tak nějak automaticky počítají. Ani mě to už moc nevadí. Ale jak mi jednou ujede vlak (teda, ten už mi taky párkrát ujel, ale…) tak mi to bude hoooodně vadit.

Moje otázky

  • Jak si představuješ svůj život za deset let?
  • Jak nejraději trávíš svůj volný čas (pokud nepočítáš čtení) ?
  • Je nějaký sport, který děláš, nebo který by jsi chtěla dělat?
  • Proč jsi se rozhodla blogovat? (Knižně?)
  • Kdybys mohla mít jakékoliv zvíře světa doma, které by to bylo? A proč?
  • Jak by jsi chtěla pojmenovat svoje děti?
  • Co máš na sobě opravdu ráda?
  • Jakou nejlepší a nejhorší knížku jsi v poslední době četla?
  • Na čem jsi byla naposledy v kině, a jak se ti to líbilo?
  • Jakou knížku by jsi doporučila všem lidem na světě, že si musí přečíst?

5 vyvolených:



13 komentářů:

Simone Sipriano řekl(a)...

Tak, ja verím tomu, že na skške budeš mať dych v poriadku a žiadne vyrazenie sa konať nebude. :D Neviem, či sa bojíš výšok, alebo len lietania, ale ja mám výškovú hrôzu, takže si aj najvyššie tatranské kopce vyšliapem pešo. Všetko radšej než lanovka niekoľko desiatok metrov nad zemou. :D

PS: Ďakujem za nomináciu, určite na Tvoje otázky odpoviem. ;)

Šárka S. řekl(a)...

Smála jsem se snad u všeho :D.
Taky nesnáším němčinu. Učím se ji asi už 5 let a možná bych se dokázala představit, ale to je tak vše. Na VŠ si chci zapsat úplně něco jiného, pokud to půjde. Vzlety mi nevadí, ale přistání jsou strašná.

Nequéren Reis řekl(a)...

Olá!!!, Deus te abençoe boa tarde, amiga amei a tag esta maravilhosa, SUCESSO AMIGA.
já estou te seguindo aguardo retribuição.
Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

Charrlie řekl(a)...

Výšky mi problém nedělají, rozhledny patří k mé oblíbené zábavě (i ty lanovky :D), ale jen to létání... Já mám vždycky v hlavě ty katastrofické scénáře, jak tam něco začne hořet, jak to začne padat a tak podobně :D

Nemáš za co, doufám, že tě to nebude nějak obtěžovat :) Budu se těšit na odpovědi a fakta :D

Charrlie řekl(a)...

Já se zvládnu představit a omluvit se, že neumím německy, takže na tom nejsem o moc líp :D Bohužel mám na výšce povinnou němčinu, ale už to není tak hrozný jako na střední. Učíme se historickou němčinu, takže nic moc gramatiky (protože ta se stejně furt mění :D) a hlavně slovíčka a podobně :D

Šárka S. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Šárka S. řekl(a)...

Hej, teď jsem na něco přišla! Vynechala jsi dvě otázky :D

Kateřina H. (Thaiwald) řekl(a)...

Němčina, to je zlo! Já tenhle předmět milovala, ale poslendí dobou mi je stále pritivnější a protivnější... -.-
A děkuji za označení, zítra snad budu mít volné odpoledne, tak bych to mohla vyplnit! :)

Christie (Neliss) řekl(a)...

Good luck so skúškou.:D
Inak nemocnice sú riadne nepríjemné. -_-
Neprepadla si šialenstvu okolo HP? Who are you???:D
Hmm, Annin život... a jej chalan... why not.:D
Inak ďakujeme za nomináciu, skúsime sa k tomu dostať eventuálne.:D

Charrlie řekl(a)...

Já jsem fakt slepá :D Díky, za upozornění, mažu to spravit :) (Ehm... mažu, no... až bude čas :D)

Charrlie řekl(a)...

němčina je ztělesněné zlo, prokletí lidstva a tak dál, a tak dál :D

Charrlie řekl(a)...

Díky za štěstí to se hodí vždycky, ke zkoušce dvoj (i troj) násobně :D A nepropadla a fakt nevím proč. Jsem to ani nedočetla a pořád mě to nebere :D

Katrinka řekl(a)...

Pěkné odpovědi.
Jinak, delší dobu jsem nenápadně pozorovala Tvůj blog a nominovala Tě u sebe na blogu, budu ráda, když se připojíš. ;)

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by