27. prosince 2014

Korektor, Vilém Koubek a Jana Kiliánová



Název: Korektor
Originální název: ---

Série: ---

Autor: Vilém Koubek, Jana Kilianová




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Moje cesta ke Korektorovi vedla přes facebook. Kdysi dávno jeden z mých přátel sdílel jeden jeho strip, který mě natolik rozesmál, že jsem okamžitě musela kliknout na stránku, a stát se jedním z pronásledovatelů.

Když jsem se dozvěděla, že Korektor vyjde jako knížka, mísilo se ve mně nadšení z obavami. Přece jen, většinu stripů jsem měla přečteno na facebooku, a moc se mi nezdálo, že by se knížka mohla naplnit jen novými stripy. Nicméně nakonec jsem neodolala, a knížku si přečetla.

Rozhodně jsem nebyla zklamaná. Knížka je naplněna 140 stripy, kdy jeden je vtipnější, než druhý. A aby to nebylo jen tak, knížka navíc obsahuje i bonusy a speciály. Jestli nic, tak minimálně Korektor obklopený hordou kočiček vám rozhodně nesmí ujít. Doopravdy.

A co, nebo kdo, to vlastně Korektor je? Korektor je člověk jako každý jiný. Jen ho jeho práce zničila. Respektive z něj udělala neskutečně cynické chlapíka, kterého miluje celý internet. A vy ho budete taky milovat. Za předpokladu, že máte rádi češtinu, že rádi píšete, a že vám cynismus není cizí.

Tohle rozhodně nemá být nějaká úplná recenze, nebo tak něco. Tohle má k recenzi tak daleko, jak to jen jde. Tohle je jen malý výkřik do tmy, který vás má všechny na Korektora nalákat.

Já jsem si jeho čtení užila od začátku až do konce. Je to útlá knížečka, kterou slupne za hodinku. Já ji přečetla ve škole pod lavicí, v době kdy jsem se měla soustředit na vývoj státní správy v době husitské. Pravda, měla bych se stydět a ne to přiznávat takhle veřejně. Nicméně tím chci jen poukázat na to, že se od této knížky nebude moct odtrhnout. A vykouzlí vám úsměv na tváři i v době, kdy se hroutila hradská správa, a vůbec tak nějak všechno.

I když jsem tvrdila, že tohle není recenze, stejně si nenechám ujít svoje hvězdičkové bodování. Knížce jsem bez váhání na goodreads udělila pět hvězdiček, a jinak tomu není ani tady.

(A teď jen doufám, že si tohle nikdy nepřečte Korektor, protože by si na mě určitě smlsl.)


* Obrázek z Facebook Korektora



2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ahoj chtěla bych tě poprosit o shlédnutí mého nového knižního blogu, založila jsem ho před několika týdny. Budu moc ráda za jakýkoliv zanechaný vzkaz ve zprávách - vlastní názor, připomínky, zhodnocení ... Předem moc děkuji :) http://milujemekihy.blogspot.cz/

Infinity řekl(a)...

Tuto knihu si rozhodně musím pořídit! Korektor je prostě skvělej, taky ho sleduju na facebooku a vždycky se zasměju jakýmkoli jeho poznámkám. :)

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by