5. července 2014

Aktuálně z 5. 7. 2014

.

Dnes jen opravdu velmi stručně. Tak stručně, až přemýšlím, jestli to není náhodou škoda článku :D

Každopádně - v době, kdy čtete tento článek, jsem někde uprostřed lesa a pravděpodobně si vybaluji kufr. Užívám si všudypřítomné ticho, které bude trvat jen do té doby, než přijedou děti (ale znáte to, ne že bychom my byli lepší). Anebo si dost možná opékám špekáček. Ale pšt.

Každopádně tím chci naznačit, že následující (necelé) dva týdny budu stoprocentně (i když to taky není tak úplně pravda) offline. Jezdím na stanový tábor, kde luxus je i sprcha, tudíž elektrika nepřipadá vůbec v úvahu. Mám problém se vůbec dostat na mobil, a tam stejně nemám internet. Dva dny po sobě ale jedu do města (jednou na zkoušku, jednou na zápočet), tak se možná mihnu na facebooku, abych vám dala nějaké letmo (a jistě velmi vtipné) info.

Ovšem nesmutněte. Mám pro vás připraveno pár (ale opravdu jen pár) článků. Mimo jiné recenzi na Kostičase, chvástačku za červen a možná i něco navíc. Nechte se překvapit.

A hlavně - užívejte si léta! (A mažte se opalovacím krémem. Spáleniny jsou velké potvory!)

P.S. - dneska jsem si dala tu práci a (skoro) všechny staré recenze protřídila a dodala jim štítky nakladatelství a žánrů. Změna je samozřejmě nejvíc patrná menu, kam taky obě položky přibyly. Všimli jste si? 

2 komentářů:

Christie (Neliss) řekl(a)...

Tak hádam si to tam užívaš, na články sa teším a nový systém sa mi páči.:)

Maria Friedlová řekl(a)...

Všimla:) já bych na to ale neměla nervy, takže bych to nechala pod kolonkou recenze a víc se s tím nezaobírala. Ani na ty hvězičky to nemám rozdělené, takovej jsem lenoch.. ^^ pořádně si to tam užívěj, tábory jsou na celém létě to nejlepší! :) :3

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by