5. srpna 2013

Knižní zlozvyky (3)


Meme z dílny Roxanne. Aneb... každý máme nějaký ten zlozvyk, ne?

Tohle je jeden z mála zlozvyků, které ničemu neškodí, ba přímo naopak - knížce je prospěšný.
Jako malá jsem se naučila číst od babičky, protože nikdo jiný v naší rodině pořádně nečte. Ta ale vždycky nosila knížky v takovém starém koženém obale, takže vlastně nikdy nebylo vidět, co se právě čte. A mě ten obal vždycky fascinoval. A tak jsem si o něj řekla babičce.
Babička mi nechala nakonec jeden udělat, dostala jsem ho k osmnáctým narozeninám společně s věnováním. Je moc pěkný a mám ho hrozně ráda. Jen má narozdíl od toho od babičky pevný hřbet, takže je na knížky od počtu stránek tak čtyři sta a víc. Ale to mi nevadí. Vždycky do něho cpu každou knížku a když se tam nevleze, tak jsem hrozně zklamaná a tiše si nadávám pod vousy :D
Ale... je to perfektní věc. Nejraději ho mám na cestování, protože prostě nikdo nevidí, co právě čtete.  A vypadá to hrozně elegantně :D

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

To zní zajímavě. :D Já si obaly na knihy dělám z klasických obalů. Mám jich nastříháno,tak 20. Na každý formát knihy jeden.. :D

E_V_E řekl(a)...

Aké milé 8D Ešte som o tom nepočula

Infinity řekl(a)...

O tom jsem ještě neslyšela, to je moc originální zvyk a mně se líbí. :-)

Erný řekl(a)...

Tak takový obal bych brala, protože občas je knížky těžké nerozbít. U paperbacků obzvlášť. :D Kamarádka měla takový obal, který byl jenom z balícího papíru na dárky a prý je skvělý. :D Ale je fakt, že nestojím, aby někdo očumoval, co zrovna čtu. :D

Christie (Neliss) řekl(a)...

Hmm, to znie dobre, tiež som ešte o tom nepočula.:D Mohla si priložiť fotku.:)

Anonymní řekl(a)...

Taky bych takové pouzdro potřebovala, strašně mi vadí, když mi lidé zírají na knihu a snaží se přijít na to, co čtu. Budu si muset toto pouzdro také pořídit, je to skvělá věc. :)

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by